niedziela, 3 marca 2013

Skirt in aztec patterns.

 Cześć kochani,
Dzisiaj niedziela. Jak co niedzielę lenistwo ogarnia mnie niesamowicie, a tu jutro trzeba do szkoły. Wrzucam dla Was stylizację, co prawda troszkę przedawniona, bo jest z końca wakacji, jednak lata nie zaszkodzi. Hitem tego lata były wzory azteckie. Tutaj mamy połączenie krótkiej,kolorowej spódniczki  z czarnym topem i czarnymi szpileczkami. Prosto, standardowo. Czasem jednak nie wolno przekombinować. Nie przedłużając : 





Ps. Nie wiem jak wy,ale ja nie mogę doczekać się już wiosny!


Buziaki, M&K

32 komentarze:

  1. Bardzo fajna spódniczka!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna spódniczka :) Jak patrzę na te zdjęcia, jeszcze bardziej brakuje mi wiosny bądź lata, ale już niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie ja jestem na zdjęciach. ładna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka boska! ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Można tu obserwować jakoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w rozgryzaniu tego jak to wstawić.

      Usuń
  6. Prześliczna spódniczka!
    Uwielbiam kolorowe i wzorzyste ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, jaka ładna spódniczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękne zdjęcie w nagłówku!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna spodniczka i swietny naglowek!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka jest genialna! Taka wesoła i optymistyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog:)

    zapraszam do mnie:) www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Się wystraszyłam, że dzisiaj tak ubrana byłaś i już się martwiłam, czy nie jesteś jeszcze mocno przeziębiona, ale jednak doczytałam, że to z wakacji :D Śliczna spódniczka! Dziękuję za odwiedzenie mnie, cieszę się że lakier Ci się podoba. Dołączam do obserwujących i czekam na aktualne stylizacje również :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah, ale jak tu Cię dodać do blogów, które obserwuje, jak nie masz tego dodatku na blogu :( Jeśli kiedyś go zamieścisz, daj znać, chętnie dołączę do obserwujących i często tu zaglądających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, własnie nie mogę sobie poradzić z wstawieniem tego....

      Usuń
  14. bardzo mi milo ! :)
    SLICZNE WŁOSY SLICZY LOOK <3

    OdpowiedzUsuń
  15. chcę już wyjśc w takiej spódniczce :(
    prześliczna jest ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, fotki z czasu jeszcze, gdy było ciepło..
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka jest cudowna! świetnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale tu wiosennie u Ciebie! genialna spódnica ;)

    zapraszam do mnie na KONKURS ;)
    http://collectionofhours.blogspot.com/2013/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny zestaw, uwielbiam wzorzyste rzeczy! i oczywiście kocham spódniczki!
    ja chcę wakacje! :D

    xoxo, aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonale wiesz jak sprawić abyśmy jeszcze bardziej tęsknili za latem:) super spódniczka - zapraszam również do nas?

    OdpowiedzUsuń