środa, 6 marca 2013

simply :)

Cześć kochani,
Żeby nie mieć zaległości dodaję tutaj parę zdjęć. Nie są to do końca standardowo outfitowe, ale zawsze coś! Wiosna do nas przyszła? Jest tak cieplutko, że najchętniej spacerowałabym bez końca. Zimo, nie wracaj...nie chcemy Cię już. Dzisiaj zaliczyłam sesję z przyjaciółką, także kiedy tylko dostane jakieś zdjęcia wrzucę Wam :) Myślę, czy nie nagrać filmiku jakiegoś dla Was. Tylko nie wiem, co byście chcieli obejrzeć. Piszcie propozycje w komentarzach  :) 
A teraz...co miałam na sobie? pastelowa,miętowa koszula na grubych ramiączkach, na to sweterek w nieokreślonym kolorze. Nie mam pojęcia jaki to jest kolor, taki jasny,brudny beż? Coś takiego. Jest świetnie wyprofilowany. Jego jedyną wadą jest to, że gryzie w skórę, ale idzie sie do tego przyzwyczaić. a na koniec zwykłe rurki,jeansy + gruba,łańcuchowa bransoletka. 





sweterek - xx
spodnie - bereshka
bransoletka - house
koszula - New Yorker

Mam nadzieję,że Wam sie podoba! 
Buziaki, K&M 

15 komentarzy:

  1. słodko i sympatycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie koszuli ze swetrem! Podoba mi się to! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś piękna, ślicznie wyglądasz w tym sweterku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię połączenie koszuli i sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicnzie wyglądasz, masz bardzo ładny typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda ten sweterek w miętowym kołnierzykiem :)

    http://customlookink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nagłówek!!
    Wydaje mi się, że kolor tego sweterka jest właśnie taki jak napisałaś, brudny beż :)
    Masz piękny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, prześlicznie wyglądasz! miętowa koszula cudo!

    OdpowiedzUsuń